June 27, 2012

Rabeah's 20th Birthday celebration ❤ 25/6/2012

pukul 8 malam pada hari Isnin dapat panggilan dari salah seorang rakan untuk datang ke rumah untuk kek batik dan secara langsung sambut birthday salah seorang rakan kami :D

gambar di atas, saya seorang yang berbaju hijau askar sahaja yang lahir bulan 3. lagi 4 orang lahir pada bulan 6 kesemuanya. 11 Jun, 14 Jun, 25 Jun dan 30 Jun.






gadis berbaju merah ialah Rabeah. 
sudah genap umur 20 tahun :)








Birthday girl potong kek. kek adalah hasil air tangan cik Farzanah berbaju kelabu ;D








muka bahagia masing masing.









sesi suap menyuap.







ini adalah masakan makan malam mereka :D rajin tak?
dapur rumah mereka memang sentiasa berasap.







bergambar sebelum bermulanya perang tepung.







  
aku selalu menjadi target untuk orang pertama terkena tepung. ewaah. haha








Hajar dengan se-packet tepung gandum.








jiran tetangga pandang kami buat endah tak endah.









saya dengan tepung. ecewah :D









 
sesi fotografi.










1









2









Birthday girl mandi bunga.








tiba tiba diri sendiri jadi mangsa simbahan air. HAHA ;D







:D








 
pelbagai gaya dan ragam.







muka rabbit.






dah, aku dah macam ibu mengandung. kenapa pegang perut?!





selamat hari jadi Farzanah, Ain dan Rabeah :) 
maaf hadiah tak dapat diberi untuk masa terdekat atas sebab sebab tertentu. 
akan dipostpone. sorry ea :D


selamat malam semua :)

2 comments :

Jija said...

epyy birthday to her.. hehe
p/s done follow here

Bitt (doubleIS) said...

hahahahaha cool n happening!
saya follow :)