June 24, 2012

Tutti Frutti . Domino's Pizza . Instagram! ❤

semalam kakak saya belanja Tutti Frutti secara tiba tiba. ewaah :D 
dengan muka bahagia makan :D~~~






  
setelah bising bising selama hampir 2 minggu nak kan Pizza, akhirnya ibu saya mengalah dan order delivery domino pizza. dapat juga merasa Chicken wings!! :D






bila dah malam, saat kakak saya sibuk dengan assignment-nya, haruslah saya mengacau dan menggodek handphone beliau lalu terjumpa icon Instagram. terus gatal nak sign up. padahal handphone saya, handphone cikai je. tak mampu nak ber-instagram ni. haha ;D asalkan ada account, jadilah tu.
gambar pertama yang saya upload di Instagram.







terima kasih kepada semua yang follow tak sampai sesaat saya upload :'D terharu ni. serius!




10 comments :

Nurul Aini said...

Chicken wings die tk brape nk sdp kan -.-

NadNod said...

@Nurul Ainifor me chicken wings dia sedap. sangat sangat suka! :D

zera eira said...

rendu nadnod. :) hikk! wahhhh, sedap yawwww!

Nurul Husna Mohd Hassan said...

selamat berinstagram. hehe

ros_reeza said...

Nak tutti fruity itu :)

saharinasaharudin said...

dear,handphone ke yg color pink tu?lawaaa :D

NadNod said...

@zera eira rindu zera jugak!!! :D

NadNod said...

@Nurul Husna Mohd Hassantak dapat instagram dah. takde samsung. haha

NadNod said...

@ros_reeza jom pegi makan! :D

NadNod said...

@saharinasaharudinaah, my phone. hehe ;D