July 15, 2012

Birthday Gifts . Lampu tidur (New!) ❤

 

 
lampu tidur baru yang mampu bertahan selama 12 jam jika dicaj penuh. Hanya RM15. beli di Hinode. 





saya memang penakut tidur dalam gelap ni T_T



PhotobucketPhotobucket


recently, saya menerima pelbagai jenis hadiah for my late birthday on 23rd March 2012. sekarang bulan 7. 4 months after. haha :D apa apa pun, terima kasih kepada semua yang sudi memberi saya hadiah. amat saya hargai hadiah hari jadi yang ke-20 ini :')

hadiah pertama. sebuah bantal.





hadiah kedua berupa jam tangan hijau daripada cik A'in :)







seutas rantai berloket-kan camera dengan alasan, saya suka menangkap gambar.
daripada Rabeah :)






 
comel kan?!






hadiah ketiga daripada Hajar. earphone from S&J.









handphone holder from Farzanah. Mini Toons :D







 
dan akhir sekali handbag holder from Dhamirah.


terima kasih kepada semua yang sudi bagi hadiah :)




PhotobucketPhotobucket

ini hadiah buat mereka pula yang lahir pada bulan 6 :D





salah satu hadiah yang diberi ialah cover Iphone. 
reason saya beri design yang ada tapak tangan ialah kerana jari jari 
tersebut mewakili persahabatan yang sedia ada.


sekian terima kasih :)



0 comments :