January 01, 2013

Feedback from customer (YooBao Powerbank)

salam semua. ada yang tahu dan ada yang tidak tahu bahawa saya sudah mula menjual PowerBank YooBao. untuk mengetahui lebih lanjut boleh click link ini

dan dibawah ini adalah bukti hasil feedback customer saya. customer lain tidak memberi sebarang feedback sebab saya tak minta :D terima kasih kepada customer CikinMoss dan Nurana Hashim yang sudi memberi feedback tanpa dipinta. hehe :)





Thank you Basyirah for all your support :)






saya hanya jual RM160 not include postage. boleh pm saya di facebook untuk detail lebih lanjut dan untuk order. thank you :)

3 comments :

Syahidatul Athifah Ramlee said...
This comment has been removed by the author.
Syahidatul Athifah Ramlee said...

Hai =) nak tanya, layout blog awak ni buat sendiri ke mbik dr internet? kalau dr internet, bole bgtau site dia? sbb blog awak comel sgt.. kalau bole sy pun nak blog mcm awak.. he he he~

NadNod said...

@Syahidatul Athifah Ramlee hai awak. saya buat layout blog sendiri. maaf lambat reply ya. saya edit guna photoshop