January 20, 2013

First Niece . Burger Bakar Abang Deen . Samsung Family


saya memang dah jarang berblogging kerana punca utama tiada idea dan laptop mempunyai masalah dengar driver bluetooth. jadi menyukarkan nak transfer gambar dari camera since saya sangatlah pemalas nak guna cable usb -.-



Picture taken on 11th January 2013, Friday. 
my very first niece. baby girl :) 

Nur Humaira Zulaikha. Born on 7th January 2013 :)



amazed with her long finger nails :) hidung pun mancung!




 
she was too petite sampaikan semua baju loose. hehe. 
tapi sekarang baju dia semua dah muat :)





 
satu family semua sibuk shopping kelengkapan baby Humaira. 
semua nak pink. almaklum baby girl. 
tercapai jugaklah hajat nak ada anak buah perempuan :)

tak lama lagi kakak saya pula bersalin. baby boy. muehehe




smiling :)






 
atuk(my dad) bersama cucunya.

 photo 319a5b1a.gif photo 319a5b1a.gif








picture taken 14th January 2013


Miss Ainna yang bertudung maroon/deep red. our last class with her this semester sebab dia berpindah ke Penang untuk menyambung pengajian dan research-nya. 



 photo 319a5b1a.gif photo 319a5b1a.gif



baru baru ini berpeluang merasa Burger Bakar Abang Deen di Alor Gajah, Melaka yang seakan akan Burger Bakar Abang Burn. memang awesome :) kecuali rotinya sahaja tak berbakar. tapi still menjilat jari :)

List of Price for each set :)








sedap kan?!


bagi pelajar Uitm Lendu yang tertanya tanya dimana lokasi kedai ini, kedai ini berdekatan dengan Bomba. lepas simpang belok ke kiri untuk ke Alor Gajah. alert dengan lot kedai kosong di sebelah kiri.

kalau lah anda faham apa saya cuba explain tentang lokasinya :P


 photo 319a5b1a.gif photo 319a5b1a.gif





baru baru ini juga family saya semuanya bertukar ke phone baru termasuklah kakak ipar saya -.- a bit of jealousy there. tapi saya kena sedar saya student lagi. tak mampu beli handphone mahal. haha. tunggulah dah berkerjaya nanti ya.

S2, S3, Note 1 and Note 2.

S2 : me
S3: Brother in law
note 1 : Alak (sis 2) and my mom
note 2 : sister in law, Asya (sis 2), brother in law, my dad

maka official jadi family Samsung :)


thank you for your time :D Assalammualaikum :)