January 30, 2013

Housemate lama . Breakfast Di Mak Jan, Lendu

25th January 2013, Jumaat
dikejutkan dengan gambar instagram housemate lama yang mengatakan mereka di Lendu, Melaka. haruslah saya jadi over comment bernada sedih sebab mereka tak bagitahu mereka ada di Melaka T_T rupanya mereka ingat saya balik. sebab saya memang setiap minggu balik pun. hanya waktu tertentu sahaja tak balik seperti ada program, exam/test ataupun atas sebab sebab yang lain.

petang Jumaat tu saya ada test Audit. memang susah T_T habis je test Audit, check phone dapat banyak missed call dari Ola. terus tanya kenapa tanpa sempat buka message :P rupanya mereka nak tidur di rumah sewa saya malam ni which by the way rumah sewa dorang jugak dulu. sekarang dorang dah degree. saya diploma lagi :D dorang pun tak sangka saya dah besar and dah semester ke-6. haha

malam tu mereka sampai berbekalkan dengan mcdonald. terus hulurkan dekat saya. suka kitewww :P haha. walaupun serba salah sebab pada awalnya saya dah cakap awal awal jangan beli. risau susahkan semua. last last nak bayar tapi Syiro insist kata nak belanja. hehe. thank you Syiro! :)

malam itu pula mereka tengok Pitch Perfect di bilik saya. dan saya study di bawah memandangkan ada test Taxation pule keesokan petangnya. kemudian dah habis study sambung borak tentang Lendu. apa terjadi. apa case yang teruk teruk berlaku. akhirnya mereka takut tidur luar, terus insist nak tidur bilik saya yang kecil tu. serba salah kite -.- dahlah takde bantal and selimut semua. saya bagi cadar extra untuk alas and selimut dorang. SORRY! banyak kekurangan dekat rumah ni. hehe. 

 photo 319a5b1a.gif photo 319a5b1a.gif
26th January 2013, Saturday 

pagi tu pule dorang semua terpaksa bangun pagi. semua gara gara saya nak kena pergi library awal pagi tu. last preparation before jawab paper taxation la katakan. huehue.

terus bermula sesi photography dan berakhir dengan sarapan di Mak Jan :)



 




 

gaya mereka sebelum nak berangkat pulang. lol :P




saya dan Syiro.



saya dan Ola.



 
both of them :'D

 photo 319a5b1a.gif photo 319a5b1a.gif
 

nasi lemak Mak Jan.

kali pertama saya dapat makan disini. selalu tertanya tanya kedai Mak Jan dekat mana. jumpa jugak akhirnya. thanks Ola and Syiro sebab sudi datang jumpa. hehe :)

take care~ till we meet again 

2 comments :

fifie said...

Kalau kenang balik kenangan waktu study mesti sedih, banyak sangat kenangan manis dengan kawan kawan tak boleh dah nak ulang macam dulu masing masing dah ada kehidupan sendiri.

NadNod said...

serius sedih bile ingat balik :')