May 15, 2013

Umrah 2013

rasa macam dah lama sangat tak update blog tentang kehidupan sendiri. macam tidak ada masa. tak tahulah busy buat apa. hehe. Khamis lepas bersamaan dengan 9hb Mei 2013, ibu bapa saya beserta abang saya berangkat menuju ke Madinah sebelum ke Mekah untuk menunaikan Umrah. Alhamdulillah. tercapai juga hasrat mereka nak kesana. 

saya kalau nak tunaikan Umrah kena cari kerja and duit dulu T_T



 
pagi Khamis. muka tak mandi saya. jadi abaikan bertapa pucatnya. bersama dengan ayah saya dan anak buah saya, Firash :)




 
my baby niece, Humaira. murah dengan senyuman dia ni. hehe




tertarik dengan hidung mancung dia and bibir mungil merah delima :)






 
sebelum berangkat pergi ke lapangan terbang di Johor Bahru. hanya dapat say bye bye from rumah sebab Johor dengan Seremban jauh.




my kittens are in good hands. 


dibawah ini adalah sebahagian gambar yang ditangkap oleh abang saya di Kota Madinah dan Mekah. SubhanAllah :')









insyAllah. suatu hari nanti ada rezeki saya akan ke sana juga. 

1 comments :

iu-hazirah said...

alam perkenalan
done follow

http://www.iuzira.com/2013/05/combo-give-away-by-intan.html