July 07, 2013

Lampu tidur baru . Minor Car Accident . new sewing machine :)


whiteboard fridge magnet


sekarang mana mana bank pun suka bagi magnet white board memo as a gift. rasa seronok paste dekat peti sejuk lepastu tinggalkan memo bukan bukan. hehe



 photo 319a5b1a.gif photo 319a5b1a.gif
minor accident


last month i was involved in minor car accident. hamik. terus pecah lampu belakang -.- 





 photo 319a5b1a.gif photo 319a5b1a.gif


lampu belah rotan feeling romantik

and finally dapat beli lampu ni at jonker walk! hehe




sebenarnya nak yang bentuk heart. tapi takde. tinggal yang bulat-bulat je. 


but anyhow, thanks to my dearest cousin, Liyana Zainal sebab tolong belikan and siap buat delivery dekat rumah. hehe. jom tengok hasil pemasangan di bilik tidur ~~






romantik tak? haha


 photo 319a5b1a.gif photo 319a5b1a.gif


Gambar makanan

lately saya tak banyak sangat tangkap gambar sendiri. mainly focus dengan tangkap gambar apa saya makan. apa saya buat. rasanya lagi much better dari pose gambar muka sendiri sampai penuh instagram O_O melainkan saya lawa takpe. sebab macam rasa low self esteem tetiba nak upload muka sendiri dekat instagram. motif?. haha




sampai ada yang tak tahan sebab saya asyik upload gambar makanan :P
sorry~



 photo 319a5b1a.gif photo 319a5b1a.gif

Mesin jahit tepi

tiba tiba ibu saya belikan saya mesin jahit baru! haha. mungkin nak pujuk suruh jangan kerja dah and duduk rumah belajar menjahit.






mesin ni sangat awesome! tak tipu :)
berbaloilah jugak beli sebab boleh jahit tepi tudung.



anyway, thanks for ready. take care :)

0 comments :