January 09, 2014

Beanie Plex, TGV Sunway Pyramid . I-City Shah Alam (8th January 2014)

salam semua :D


rasanya trend orang pakai shade ni dah lama. sekarang macam hangat pula rata rata pakai RayBan seperti di atas tak kira original atau tak memang rata-rata orang pakai yang macam ni. maka saya pun pakai juga tapi pinjam orang punya :P



memang wishlist saya sejak zaman diploma nak cuba seat BeaniePlex di TGV Sunway Pyramid. alhamdulillah hasrat tercapai. Thanks love :)

satu tiket berharga RM23 (RM18.40 + RM4.60 CUKAI)


sempat check online sama ada, ada ke tidak tayangan untuk Beanie Plex. sebab Beanie Plex dan IMax hanya ada waktu tertentu untuk sesetengah movie sahaja. masa tu ada paranormal sahaja untuk seat BeaniePlex. haruslah saya tergesa gesa pergi beli. yang seronoknya hari biasa mana ada masalah nak pilih seat sebab memang tak ramai orang :)







macam nilah rupa panggung wayangnya. hanya ada 6 seat setiap row. khas untuk couple seat.
kami berdua orang pertama masuk sini pada mulanya jadi bebas sebentar untuk bergambar.
tak pasti sama ada dibenarkan atau tidak bergambar :)



seat dia boleh diadjust untuk dipadukan. memang boleh baring dan tidur dekat seat sendiri :)
ada penghadang antara setiap couple seat, jadi takdelah segan nak baring baring. 
antara seat pasangan juga ada divider (rujuk gambar di atas)













excited masuk kedai gula gula yang satu balang harga RM23. tak mampu beli.
jadi beli lollipop RM2 sahaja. haha :)








next destination saya ialah ke I-City, Shah Alam. :)


sebab dah lepas masuk Museum Trick Art, Snow-Walk, Red Carpet dan rumah hantu, jadi kami mostly banyak jalan jalan area situ sahaja. sight-seeing kononnya :P









oh ya, saya ada beli phone case di Uptown Shah Alam, eiffel tower key-chain dan button sticker saya beli di China Street, Sunway Pyramid. 




Salam :)



0 comments :