April 19, 2016

Elysian Booster Serum 15ML

Salam semua. Rasa macam dah berhabuk dah blog ni. Dah setahun lebih tak update apa-apa. memandangkan busy dengan study. Zaman study dah habis dah. Sekarang dah masuk alam pekerjaan dah. Malam ini saya nak share satu produk kecantikan yang bagus untuk kulit muka. Alhamdulillah kulit muka saya makin licin dan flawless gitu. hehe

Memperkenalkan Elysian Booster Serum. Serum ini adalah gabungan utama dan pertama di Malaysia menggunakan witch hazel dan pomegranate oil seed. Pembuatannya adalah menggunakan teknologi dari Germany dan setanding dengan produk ratusan Ringgit yang berada di pasaran sekarang.

Witch Hazel Water mengandungi jumlah astrigent yang tinggi iaitu tannin. Mampu menghilangkan minyak berlebihan pada kulit, mengecilkan liang terbuka dan melawan bakteria yang menyebabkan jerawat tumbuh pada muka.

  • Anti inflammatory - Sangat berkesan untuk sunburn (DIJAMIN)
  • Menghilangkan blackheads dan whiteheads (Perlu dipakai secara konsisten)
  • Pomegranate Oil Seed mengandungi punicid acid yang meningkatkan penghasilan collagen fiber yang akan menghilangkan garisan halus di bawah mata 
  • Anti penuaan
  • Merawat kulit rosak kerana tersalah guna produk kecantikan lain di pasaran
  • Sesuai untuk semua kulit
  • Sesuai untuk yang ada ruam. (Baby boleh guna juga)

Yang paling penting sekali ianya halal dan KKM approved (NOT150902912K)




Antara kebaikan Elysian skin booster serum ini adalah seperti berikut :-

  • Mencerahkan kulit gelap dan kusam
  • Mengurangkan masalah kulit kering dan berminyak
  • Menjadikan kulit lembap dan anjal
  • Mengurangkan jeragat
  • Menghilangkan masalah kulit tidak sekata
  • Menghilangkan semua jenis jerawat (nanah/jerawat pasir)
  • Menghilangkan semua jenis parut (parut jerawat terutamanya)
  • Mengurangkan eyebag bawah mata
  • Menghilangkan oil seed/kolestrol bawah mata
  • Menghilangkan garis halus bawah mata
  • Eczema
  • Sesuai untuk kulit sensitif
  • Mengecilkan liang roma
  • Mengurangkan blackheads dan whiteheads
Dibawah ini saya sertakan feedback dari pengguna setia Elysian Booster Serum











Saya adalah salah seorang agent berdaftar bagi produk Elysian Booster Serum.

Harga saya jual hanya RM85. Boleh whatsapp saya di nombor 019-3719329 untuk order. Bagi yang prefer CASH ON DELIVERY (COD) basis, boleh whatsapp saya. Saya ada menyediakan servis COD area Senawang dan Seremban.

Thanks 

0 comments :